×
putere

Putere în construcții pentru orice teren

Putere: Cu vehiculele sale moderne de construcții, Mercedes-Benz Trucks își demonstrează expertiza tehnică și puterea de inovare pentru aplicații solicitante din industria construcțiilor.

Aceste calități au fost demonstrate în mod impresionant în timpul unui recent eveniment exclusivist off-road desfășurat la poligonul de testare din Ötigheim: modelele basculante Arocs au traversat drumuri pietruite, au urcat pante abrupte, au traversat vaduri de ape adânci și au stăpânit secțiuni întortocheate – dovedindu-și capacitățile în condiții extreme din lumea reală, la fel ca Unimog U 5023 cu cabină dublă, capabil de off-road.

Seria Arocs, dezvoltată pentru cele mai dificile cerințe în transportul de materiale, inginerie civilă și utilizare atât pe șosea, cât și în off-road, pune un accent puternic pe versatilitate. Pentru aplicații de construcții de sarcină medie și municipale, Mercedes-Benz Atego oferă o soluție compactă și agilă. Cu tehnologie modernă de siguranță, capacitate mare de încărcare și echipamente practice, este deosebit de potrivit pentru mediile urbane și șantierele de construcții înguste. Portofoliul este completat de Unimog, care este deosebit de solicitat atunci când trebuie depășite condiții deosebit de dificile și terenuri dificile.

Punctele forte tehnice ale vehiculelor basculante Mercedes-Benz Arocs

Mercedes-Benz Arocs este sinonim cu inginerie robustă, fiabilitate și versatilitate în operațiunile zilnice de pe șantiere. Conceptul său stabil și flexibil din punct de vedere torsional al șasiului permite sarcini utile mari și servește drept bază pentru o gamă largă de configurații ale caroseriei – de la basculante trilaterale și basculante spate la basculante tip roll-off și vehicule de construcții personalizate. O gamă largă de configurații ale axelor – de la 4×2 la 6×4 și 8×8, cu axe motoare din oțel sau cu suspensie pneumatică, acum disponibile și cu o punte față de nouă tone – asigură că vehiculele pot fi adaptate cu precizie la utilizarea prevăzută.

Motoarele Euro VI actuale – OM 470, OM 471 și OM 473 – oferă o gamă largă de putere de până la 460 kW (625 CP), oferind un cuplu puternic și un consum redus de combustibil. Transmisia automată Powershift Advanced asigură schimbări rapide ale treptelor de viteză, o livrare lină a puterii și o conducere confortabilă atât pe șosea, cât și în off-road.

Sistemul opțional de tracțiune hidraulică auxiliară (HAD) oferă tracțiune suplimentară în situații dificile de condus, fără greutatea și consumul de combustibil specifice unei tracțiuni integrale complete. Ambreiajul turbo-retarder, un sistem de pornire și frânare fără uzură, permite manipularea sigură și precisă a sarcinilor extreme pe rampe și pante.

Asistență și siguranță la șofer de nivel înalt

Mercedes-Benz Trucks își echipează vehiculele de construcții Arocs cu sisteme complete de siguranță și asistență. Acestea includ: Active Brake Assist 6, capabil de frânare de urgență pentru pietoni și bicicliști în intersecții, Active Sideguard Assist 2 pentru manevre de virare mai sigure și cea mai recentă generație de sisteme de control adaptiv al vitezei de croazieră, menținere a benzii de rulare și asistență la atenție.

Farurile LED moderne sporesc și mai mult siguranța: farurile standard au o semnătură luminoasă LED distinctivă, în timp ce versiunile opționale full-LED oferă o iluminare îmbunătățită, în special pe întuneric. Pentru condiții dificile de pe șantier, farurile LED sunt disponibile și cu grile de protecție împotriva pietrelor și pentru vehiculele cu suspensie din oțel.

Soluții digitale pentru o eficiență sporită pe șantier

Începând cu luna iulie, cele mai recente modele Arocs vor fi dotate cu Multimedia Cockpit Interactive 2, cu un panou de instrumente complet digital și un ecran tactil central care permite controlul intuitiv al funcțiilor cheie, cum ar fi prizele de putere și sistemele de asistență. Integrarea TruckLive permite accesul la date în timp real pentru navigație, gestionarea flotei, întreținere și actualizări wireless. Acest lucru nu numai că îmbunătățește confortul șoferului, dar sporește și eficiența flotei și disponibilitatea operațională. Disponibilitatea Multimedia Cockpit Interactive 2 depinde de varianta de cabină și poate fi standard sau opțională în funcție de configurație (piața UE).

Mercedes-Benz Atego: Specialistul pentru camioane de tonaj mediu în construcții și aplicații municipale

Mercedes-Benz Atego este sinonim cu eficiență, agilitate și versatilitate în segmentul camionului de tonaj mediu. Cu cabina sa compactă, Atego este deosebit de potrivit pentru operațiuni în medii urbane, pe șantiere înguste sau în servicii municipale. Combinația dintre un motor Euro VI puternic, ingineria robustă și echipamentele practice îl transformă într-un partener de încredere pentru sarcinile de zi cu zi.

Echipat cu sisteme moderne de asistență a șoferului, precum Active Brake Assist 6, Active Sideguard Assist 2, Frontguard Assist, precum și sisteme de asistență la menținerea benzii de rulare și la atenția șoferului, Atego oferă un nivel ridicat de siguranță – atât pentru șoferi, cât și pentru mediul înconjurător.

Unimog U 5023 Cabină Dublă: Un complement pentru operațiuni solicitante

Unimog U 5023 cu cabină dublă este soluția ideală pentru sarcini în afara drumurilor asfaltate. Cu o adâncime de trecere la vad de până la 1,20 metri, axe portal, tracțiune integrală permanentă și spațiu pentru până la șapte membri ai echipajului, este potrivit pentru serviciile de pompieri, ajutor în caz de dezastru sau șantiere de construcții pe teren accidentat. Designul său modular permite adaptarea la o gamă largă de cerințe operaționale.

Moștenirea întâlnește inovația: LP 1519 și Mercedes-Benz Arocs Extent ca puncte forte

Un punct culminant al prezentării a fost Mercedes-Benz LP 1519 – o piatră de hotar în istoria camioanelor. Introduse în 1965, aceste vehicule cu designul lor modern, cubic al cabinei au fost primele produse la uzina din Wörth. Cabina, utilizată la camioanele ușoare și grele, oferea o vizibilitate excelentă de jur împrejur și o intrare largă și joasă – ideală pentru operațiuni de livrare. Aceste camioane au fost utilizate pe scară largă ca platforme, tractoare și basculante, modelând peisajul stradal al anilor 1970 și 1980. LP 1519 expus este, de asemenea, un vehicul de dezvoltare timpurie pentru suspensia pneumatică oferită ulterior în această serie – o altă dovadă a spiritului inovator al mărcii.

Ediția specială Mercedes-Benz Arocs Extent oferă o privire exclusivă asupra prezentului. Limitată la doar 100 de unități, aceasta combină tehnologia puternică cu un design remarcabil: elemente cromate închise, vopseaua gri mat, farurile principale și auxiliare cu LED, precum și ornamentele cu aspect de carbon îi subliniază caracterul unic. În interior, volanul îmbrăcat în piele, capacele axelor din oțel inoxidabil și sistemul Multimedia Cockpit Interactive 2 creează o experiență modernă la volan.

FUSO eCanter cu basculantă Meiller Trigenius: Putere maximă pentru utilizare urbană

Noul FUSO eCanter prezintă mobilitatea electrică practică: echipat cu un pachet de baterii M, un ampatament de 3.400 mm și basculantul robust Meiller Trigenius, oferă o soluție flexibilă pentru servicii municipale, amenajări peisagistice și aplicații comerciale.

Datorită capacității standard de încărcare AC și DC, eCanter este extrem de flexibil: poate fi încărcat prin AC (până la 22 kW) în aproximativ 6 ore (0–100%) sau prin încărcare rapidă DC (până la 104 kW) în doar 26 de minute (20–80%).

Cu o sarcină utilă de aproximativ 3,1 tone, manevrabilitate ridicată, dimensiuni compacte și o vizibilitate excelentă de jur împrejur, eCanter oferă punctele forte dovedite ale seriei Canter – în special în medii urbane înguste și pe șantiere de construcții cu spațiu limitat. Modelul este disponibil și în varianta Canter cu motor diesel.

Share this content: