Premieră mondială pentru MAN eTGL la IAA
Portofoliul de camioane MAN este acum complet electric de la 12 la 42 de tone
MAN Truck & Bus prezintă noul MAN eTGL la IAA 2024. Camionul alimentat electric de 12 tone completează portofoliul de camioane electrice MAN pentru transportul de distribuție ușoară. Cu o autonomie de până la 235 de kilometri, încărcare rapidă în aproximativ 30 de minute și o sarcină utilă de până la 6.600 de kilograme, în funcție de corp, oferă combinația ideală pentru transportul liniștit și local fără CO2 în logistica de mărfuri urbane pentru lanțurile alimentare, comercianții cu amănuntul sau industria de catering. Împreună cu eTGS și eTGX, MAN oferă acum întregul portofoliu de greutate totală de la 12 la 42 de tone complet electric cu noul eTGL. Cerințele de gamă relativ scăzute, opțiunea de încărcare în depozit în locații logistice și restricțiile crescânde de zgomot și emisii pentru camioanele cu combustie din centrele orașelor fac din transportul urban de distribuție un segment de pornire important pentru trecerea la electromobilitate.
„Odată cu noul eTGL, MAN devine un adevărat furnizor de gamă completă în domeniul electromobilității. De la livrări pe timp de noapte la supermarket la transporturi grele pe distanțe lungi, MAN oferă companiilor de transport vehicule cu emisii zero dintr-o singură sursă. Cele aproximativ 2000 de comenzi și solicitări de comandă pentru eTGX și eTGS arată deja că conceptul nostru de baterie modulară pentru implementare individuală, cerințe de corp și gamă îndeplinește nevoile clienților noștri. Cu sarcina utilă mare, timpii scurti de încărcare și autonomia optimă pentru logistica urbană, eTGL completează perfect portofoliul nostru de eTruck”, a declarat Alexander Vlaskamp, CEO MAN Truck & Bus, la prezentarea noului camion de distribuție electrică ușor.
Noul MAN eTGL se bazează pe modelul dovedit de 12 tone din portofoliul diesel și folosește aceleași componente tehnice ca și frații săi „grei” eTGS și eTGX: cele două baterii dezvoltate de MAN special pentru vehiculele comerciale și produse la Nürnberg. centralele sunt montate în stânga și în dreapta cadrului și oferă o capacitate utilă de 160 kWh. Încărcarea are loc prin conexiune CCS cu până la 250 kW în aproximativ 30 de minute (10 % – 80 % SoC, 250 kW, 335 A) și, prin urmare, este eficientă în pauzele de conducere.
Unitatea de antrenare, constând dintr-un motor electric și cutie de viteze cu două trepte, este poziționată central în cadru și furnizează puterea de antrenare de 285 CP sau 210 kW către puntea spate printr-un cardan. Ampatamentul de 4500 mm, conceput pentru o manevrabilitate excepțională în oraș, poate fi combinat cu lungimi de caroserie de 6200 până la 7300 mm, care sunt tipice pentru caroserii ușoare cu prelată și remorci de marfă uscată. Cabina de zi spațioasă oferă același confort de condus ca și omologul său diesel: intrarea deosebit de joasă este proiectată ergonomic pentru intrări și ieșiri frecvente și numeroase compartimente de depozitare ușor accesibile în jurul șoferului permit organizarea rapidă a documentelor de transport, bloc de scris, tabletă sau telefon mobil și oferiți conexiunile de încărcare adecvate. Ecranul central, complet digital de 12,3 inchi, oferă informații complete despre starea de încărcare a bateriei, autonomia, cerințele curente de energie și recuperare, pe lângă datele obișnuite de condus.
Sfaturi și servicii cuprinzătoare de eMobility
Ca și în cazul MAN eTGX și TGS, consultanța în domeniul mobilității electrice la 360 de grade este, de asemenea, disponibilă pentru clienții MAN eTGL: Sfaturile privind trecerea la electromobilitate includ analize specifice clientului privind implementarea vehiculelor și cerințele infrastructurii de încărcare.
Post Comment