IVECO S-eWay, primul camion electric de mare tonaj fabricat integral de IVECO
Primul camion electric de mare tonaj IVECO S-eWay dispune de o autonomie de până la 500 km și capacități de încărcare rapidă de 350 kW.
Capabil să satisfacă o selecție extinsă de misiuni, cum ar fi de la un hub la altul sau de la un hub la un oraș, IVECO S-eWay, un vehicul complet electric, are o autonomie de până la 500 km. Acest vehicul este alimentat de un sistem inovator de baterii format din nouă baterii de 82 kWh, totalizând 738 kWh.
Cu o încărcare rapidă de până la 350 kW, S-eWay poate reîncărca 80% din SOC-ul bateriei în 90 de minute. Aceste baterii au fost testate în condiții reale, confruntându-se cu temperaturi extreme de la -30 la +50°C pentru a perfecționa sistemul avansat de management termic.
Capul tractor 4×2 S-eWay este propulsat de un eAxle cu două motoare de la FPT Industrial, brandul-soră al IVECO specializat în tehnologii avansate de propulsie, care produce o putere continuă de 480 kW și un cuplu de 1.800 Nm. Nu numai că eAxle garantează cele mai bune performanțe dinamice din clasa sa, dar designul său compact permite ca toate modulele bateriei să se afle în interiorul șasiului – eliminând necesitatea unui “rucsac” pentru baterii pe cabină. Acest ambalaj le permite operatorilor IVECO S-eWay să profite la maximum de lungimea remorcii și să reducă la minimum cercul de întoarcere. Șase moduri de rulare cu frânare regenerativă vor contribui la maximizarea eficienței, oferind în același timp șoferului un control mai mare asupra comportamentului trenului de rulare.
Cabina spațioasă oferă niveluri impresionante de depozitare, cu accent pe ergonomie și tehnologie. Un display digital impresionant de 12.8 inch a fost conceput pentru a reda informațiile cele mai relevante, cu scopul de a reduce încărcarea cognitivă.
Un ecran de infotainment de 17 inch, de clasă superioară, furnizează o interfață de utilizator bogată și ușor de navigat datorită pictogramelor mai mari. Un sistem de navigație specific pentru camioane grele evidențiază restricțiile de rută în funcție de greutatea remorcii, dimensiunea încărcăturii și clasificarea materialelor periculoase.
Share this content:
Post Comment