×

Tevex Logistics adaugă un total de 166 de vehicule frigorifice noi de la Schmitz Cargobull la flota sa 

Pentru afacerea sa sustenabilă de transport frigorific, Tevex Logistics GmbH adaugă două noi vehicule frigorifice Schmitz Cargobull la flota sa: o semiremorcă complet electrică S.KOe COOL box body și o semiremorcă S.KO COOL box body echipată cu o unitate de răcire S.CU d80 ePTO ready. Această unitate de răcire permite funcționarea fără emisii atunci când este conectată la o priză de putere electrică într-un cap tractor electric.

Acestea sunt primele livrări dintr-o comandă cuprinzând un total de 166 de semiremorci frigorifice box body, care a fost plasată în cadrul târgului IAA de anul trecut. În timpul unei vizite la fabrica de producție din Vreden, Andreas Schmitz, CEO al Schmitz Cargobull AG, Frank Reppenhagen, director al regiunii Europa de Vest, și Rene Lemke, director regional de vânzări pentru Bielefeld, au înmânat oficial cele două semiremorci „electrificate” cu caroserie lui Dirk Mutlak, director general al Tevex Logistics, și lui Sven Masuhr, șeful departamentului de management al transportatorilor de la Tevex Logistics. În timpul ceremoniei de predare, au fost prezentate în detaliu avantajele celor două semiremorci cu caroserie, iar diversele lor funcții au fost prezentate într-o demonstrație practică. Semiremorcile cu caroserie S.KO COOL au aceeași marcă atât pentru Tevex Logistics, cât și pentru Schmitz Cargobull și sunt marcate și cu informații despre interfața ePTO. „Cu aceste două inovații în furnizarea de energie, ne îmbunătățim flota de ultimă generație și facem pași uriași către decarbonizare. În această călătorie, investim în toate tehnologiile de ultimă generație și suntem foarte mulțumiți de soluțiile avansate create de partenerul nostru de lungă durată, Schmitz Cargobull.

Cu vehiculele frigorifice Schmitz Cargobull, putem obține economii considerabile de CO2 datorită valorii k remarcabile”, a subliniat Mutlak. Schmitz a adăugat: „Ne bucurăm de o relație de colaborare și o colaborare de succes cu Tevex Logistics de mulți ani. Cu semiremorcile cu caroserie livrate astăzi, ridicăm încă o dată ștacheta pentru transportul cu temperatură controlată, eficient din punct de vedere economic și sustenabil. Noua noastră unitate de răcire S.CU d80 cu interfață ePTO oferă flexibilitate maximă. Aceasta poate funcționa exclusiv cu energie electrică și – datorită unei propulsii diesel suplimentare – poate garanta în continuare fiabilitatea deplină a aprovizionării, chiar și în cazul unei pene de curent. Deoarece nu există baterie de înaltă tensiune sau axă electrică, putem, de asemenea, să menținem costurile de investiții scăzute pentru compania de transport – un pas important către un transport frigorific sustenabil și viabil în viitor.” 

O ePTO (priză de putere electrică) de pe capul tractor electric permite unor consumatori suplimentari, cum ar fi unitatea de răcire pentru transport de pe o semiremorcă frigorifică cu caroserie, să funcționeze exclusiv cu energie electrică. Unitatea de răcire pentru transport în sine poate fi fie un sistem de răcire pur electric, fie un sistem de răcire alimentat cu motorină. Schmitz Cargobull S.CU d80 ePTO ready poate funcționa exclusiv cu energie electrică atunci când este combinată cu un camion electric. Bateria de tracțiune a capului tractor electric alimentează unitatea de răcire pentru transport cu energie electrică prin intermediul ePTO. S.CU d80 ePTO ready rămâne echipat cu un grup electrogen diesel, care alimentează unitatea de răcire cu energie în cazul unei întreruperi a alimentării cu energie electrică. Sistemul de control din unitatea de răcire S.CU de la Schmitz Cargobull comută automat între ePTO și generatorul diesel, asigurându-se că S.CU rămâne operațional în permanență datorită celor două surse diferite de energie. Aceasta este soluția ideală pentru furnizorii de logistică frigorifică, deoarece garantează flexibilitate maximă în cadrul unei flote mixte, indiferent de sistemul de acționare și de marca camionului. Pentru transportul fără emisii de mărfuri cu temperatură controlată, Schmitz Cargobull a lansat o semiremorcă complet electrică cu caroserie, S.KOe COOL, care este echipată cu o unitate electrică de răcire cu electronică de putere încorporată, un sistem de baterii de înaltă tensiune și o axă generator electric. Axa generator Schmitz Cargobull, omologată, recuperează energia de la anumite viteze și în timpul manevrelor de frânare, prelungind astfel timpul de funcționare al unității de răcire și reducând timpul necesar pentru reîncărcarea bateriei prin rețeaua electrică. Cu o capacitate a bateriei de 32 kWh, se poate asigura o funcționare electrică autonomă de 4,5 până la 18 ore, fără a fi nevoie de reîncărcare prin axa generatorului sau prin rețeaua electrică, în funcție de utilizare și cerințe. Conexiunea trifazată CEE instalată pe unitatea de răcire este utilizată pentru reîncărcarea de la rețeaua electrică, un proces care durează aproximativ două ore. Tevex Logistics este un furnizor important de soluții logistice și de transport, cu mulți ani de experiență în transportul internațional pe distanțe lungi. Pe lângă transportul rutier de mărfuri, compania, cu sediul în Rheda-Wiedenbrück, în nord-vestul Germaniei, se ocupă și de transportul containerizat extern. Compania se concentrează în special pe transportul de mărfuri ultra-proaspete și pe o amprentă de carbon sustenabilă. 

Share this content: