Noile modele Renault Trucks T, C și K
Renault Trucks anunță lansarea pe piață a camioanelor grele din Anul Model 2025. Noile modele Renault Trucks T, T High, C și K sunt concepute pentru a optimiza performanța energetică, siguranța și confortul la volan. Consumul de combustibil este redus cu până la 3% comparativ cu generația anterioară, oferind transportatorilor o productivitate sporită, reducând în același timp amprenta asupra mediului.
Ca urmare a introducerii Turbo Compound în urmă cu doi ani, care oferă economii de combustibil de până la 10%, Renault Trucks continuă să facă vehiculele sale mai eficiente din punct de vedere energetic, modelele grele din 2025 oferind economii suplimentare de combustibil de până la 3. %.
Producătorul a optimizat diverse componente ale grupului de propulsie, inclusiv în motor, cutie de viteze și osii, precum și montarea standard a anvelopelor din clasa A+.
În plus, modelele Renault Trucks T, T High și Renault Trucks E-Tech T au acum camere în locul oglinzilor retrovizoare, îmbunătățind și mai mult aerodinamica și contribuind la reducerea consumului de combustibil. Aceste camere retrovizoare , găzduite în aripi rabatabile, sunt conectate la două ecrane din cabină care afișează mediul din jurul vehiculului și au un mod cu infraroșu pentru a facilita vederea pe timp de noapte.
Acest sistem este disponibil și ca opțiune pentru modelele Renault Trucks C, K și Renault Trucks E-Tech C.
Pentru aplicațiile pe distanțe lungi, Renault Trucks oferă o versiune optimizată pentru consumul de combustibil, numită Renault Trucks T Smart Racer. Disponibil pe modelele T și T High, Smart Racer combină un motor compus DE13 Turbo cu gama completă de opțiuni de economisire a combustibilului disponibile. Acest lucru are ca rezultat un consum de combustibil cu 14% mai mic și emisii de CO2 cu 15%* mai mici comparativ cu un model standard.
Sistemul de servodirecție reglabil al modelului Anului 2025 îmbunătățește stabilitatea vehiculului la viteze mari, oferind în același timp o direcție mai receptivă la viteze mici, facilitând manevrarea în medii urbane și suburbane. Acest sistem combină servodirecția hidraulică cu un motor electric, folosind senzori pentru a regla comportamentul vehiculului în timp real în funcție de mișcările camionului și de intențiile șoferului.
Este disponibil și un sistem de menținere a liniei cu direcție corectivă. Acest lucru readuce vehiculul pe banda sa în cazul unei abateri neintenționate, precum și oferind protecție suplimentară împotriva punctelor moarte, sporind siguranța celor mai vulnerabili utilizatori ai drumului.
Faza lungă este activată automat în funcție de condițiile exterioare (vreme, întuneric, alți utilizatori ai drumului) și completează faza scurtă automată deja disponibilă standard pe generația anterioară de camioane de la producător. Pentru o vizibilitate optimă, lămpile de lucru suplimentare pot fi montate pe șasiu sau în spatele cabinei.
Gama Renault Trucks T, T High C, K și versiunile electrice Renault Trucks E-Tech T, C model anul 2025 sunt acum disponibile din rețeaua producătorului.
* Rezultat obținut folosind VECTO, Instrumentul de calcul al consumului de energie al vehiculului
Post Comment